Przejdź do treści
Mnie

Reklamacje i gwarancja

Kupujący ma prawo do reklamacji w przypadku wady rzeczywistej lub niezgodności produktu zgodnie z obowiązującym prawem.

Za wadę rzeczywistą uznaje się, gdy produkt nie działa prawidłowo lub nie odpowiada opisowi.

W przypadku uzasadnionej reklamacji koszty zwrotu i ponownej dostawy pokrywa sprzedawca.

RÓŻNICE KOLORYSTYCZNE

Odcienie kolorów produktów mogą się nieznacznie różnić od tych na zdjęciach z powodu oświetlenia i ustawień ekranu.

Takie różnice nie stanowią wady rzeczywistej.

Reklamację należy wysłać na bebabyinfo@gmail.com z opisem wady oraz, jeśli to możliwe, dołączyć zdjęcia lub nagranie wideo.

Subiektywne niezadowolenie, osobiste oczekiwania lub drobne różnice kolorystyczne nie stanowią wady rzeczywistej.

Twój koszyk

Dołącz do ponad 1200+ klientów, którzy zaufali BEBABY.

Twój koszyk jest obecnie pusty

Twarz ci się spodoba...